reklama

smäd

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

v lúčoch slnka Ťa vídavam,

láska moja,

nežne hladím po vlasoch,

držím v náručí,

v takých chvíľach sa už

moje rany hoja,

opäť byť šťastným

pri Tebe sa naučím

nechcem viac hynúť

v otroctve slepej vášne

ak srdce zbavím zlozvyku

v úzkosti žiť,

uhasím smäd,

ktorý vložil som do básne,

keď Ty z prameňa lásky

naučíš ma piť

. . . . .

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu