reklama

Ty a ja

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

ja

ja?

ja a

Ty?

ja a Ty?

Ty aj ja?

Ty a ja!

Ty, ja? ja, Ty?

ja Ty ja

Ty ja Ty !

Ty! Ty! Ty!

jaTyjaTyjaTy

jajajajajaja

Tyyyyyyyy

jajajaj

jaTyjaTy

jaTyTyTy

TyjaTyja

jaTy?

Ty!

ja!

Ty...

...ja?

Ty! a ja!

Ty???

ja !

ja Ty ! ja...

T. j.

???

!!!

.

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu