reklama

koniec prázdnin

Žiaci idú opäť do školy, rozvrh hodín je už hotový :

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

R o z v r h h o d í n

Sťažujú sa zavčas rána

šiesta a siedma hodina,

že rozvrh hodín pre žiakov

až od ôsmej sa začína.

Školské hodiny hrdia sa,

ako sú veľmi potrebné,

majú predmety učebné,

tak, žiačik, učiť hybaj sa !

Neskôr tešia sa hodiny,

žiaci idú do družiny,

no frfle každá večerná,

na rozvrhu je bezmenná.

Divia sa nočné hodiny :

„Pre taľafatky taký vzruch ?“

Netušia však o čo ide,

 potme nevidia na rozvrh.

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu