reklama

letovánky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

ako obilné klasy vo vetre

vlnia sa Tvoje nádherné krivky

a ja túžim byť zá)letným vánkom

kmitočtami mihotavej vážky

nad pokojnou hladinou jazera

bije moje srdce láskou k Tebe

 kým motýľ z kvetu na kvet prelieta

placho dotýka sa nežnej krásy

chcem bozkami obsýpať Ťa celú

keď sa za obzor slnko ponorí

súmrak rozprestrie sa ako hodváb

s vlahou rosou padáme do trávy

obloha žiari až kým dohorí

. . . . . .

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu