reklama

Školská taška

Niekoľko veršov o ťažobe malých školákov nielen pre rodičov na blogu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Školská taška

 

Zošit, kniha, zošit, kniha,

učebnica tretia, štvrtá,

toľko vecí nosí žiačik,

a to nie je ani štvrták.

 

Ťažká si aj školská taška,

ako je priveľmi ťažká.

Každý žiak si dnes už ťažká,

že je ťažká jeho taška.

Tiež rodičom býva ťažko

pomáhať žiakovi s taškou.

 

Preto si už každý ťažká,

že je škola ozaj ťažká.

Podniknite niekto zhora,

aby ľahšia bola škola.

 

Problém je však veľmi ťažký,

sú tu úradnícke tašky.

Tie sú spisov celkom plné,

ďalší papier už sa hrnie.

Pre žiadosť je málo miesta,

nuž bude to ťažká cesta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Len pár rokov vydrž, žiačik,

tvoju ťarchu nerieši nik,

máš však jedinečnú šancu,

ak Ty raz budeš úradník ... !

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu