reklama

t(jeseň

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

jar, čo mi dodáva krídla

už hodne dávno odletela

leto, ktoré k nádychu volá

zagúľalo sa sťa jabĺčka

len čo úroda bola zrelá

jeseň, ty deva roztopašná

všetky tvoje farby vidieť chcem

šedá hmla čo dvíhaš zo zeme

tá ledva stráňami sa plazí

slnko už nemá síl v krátky deň

v podvečernom šere dážď klope

a v lístí severák sa motá  

na lúkach kývajú sa kvety

aby nám zostali v spomienkach

do polí vkráda sa clivota

. . . . . .

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu