reklama

mimochodom: láska ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

takmer bezbrehá, nádherná a krutá

bez pravidiel sa zjavuje a mizne

prenikáme do hlbín nášho vnútra

v túžbe odhaliť jej zákonitosti

rozkoš a bolesť z lásky nemá hraníc

preciťujeme ju do špiku kostí

niekedy láska pôsobí blažene

naše JA túži navždy ju udržať

no ak sa stáva ťarchou ubolenou

bez rozmyslu sa tohto citu vzdáme

láska je v nás, len tam sa dá objaviť

napriek tomu ju takmer nepoznáme

ešte ťažšie dokážeme bez nej žiť

. . . . . .

  

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu