reklama

Slovenskje národňje prerjekadlá (2)

Čo je dovolené bohovi, to si dnes dovoľuje každý vôl ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 + + +

Ohýbaj ma mamko, dokiaľ nemám manko !

+ + +

Bez vetra sa ani kabát neprevráti.

+ + +

Mnohé sa vlieklo tak, že to už nedobehneme.

+ + +

Kto je bez viny, nech sa hodí o kameň !

+ + +

Čoskoro už bude treba drevo voziť do lesa..

+ + +

Z nášho (štátneho) krv netečie...

+ + +

Nekrič hop, kým Ťa nepreskočili !

+ + +

Kto nepracuje, nech neje...

+ + +

Koláče ? Keby aspoň práca bola !

+ + +

Kto je na chvoste, toho bič najviac plieska.

+ + +

Keď žena nemôže, čerti ju berú.

+ + +

Krčahy sú v poriadku, horšie je to s vodou...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

+ + +

Kto iného neskoro zhodí, sám sebe škodí ...

+ + +

Zhavranelý ku zhavranelému sadá !

+ + +

Zlý začiatok, ešte horší koniec.

+++

Nebuďte svine, hádžte (mne) perly !

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu