reklama

(Epi)gramatika

Svetlu možno prirovnať hodnotu myslenia, už treba „iba“ vyriešiť  rýchlosť šírenia ...?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nepokoj

Aj taký nepokoj vo mne hlodá:

prečo mnohých zväzuje sloboda?!

Márnosť 

Márne úsilie ten do tela vloží,

ktorého duch prebýva v hrošej koži.

Priemer 

Nejeden hlupák sa stratí v dave bez obáv,

veď množstvo rozumu nerovná sa súčtu hláv...

Modla 

Najprv doba zlatého teľaťa bola,

no potom ľud začal uctievať vola.

Homo Xerox 

Osud originálu ťažký je,

prepukla epocha kópie.

Striptíz 

Aká to šokujúca krása,

keď zrazu pravda vyzlieka sa...

Myšlienka 

Dúfajme, že napriek tomu prežije,

opäť bola odvolaná z funkcie!

Módny trend (?)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myšlienka je často ako žena...

Tá istá, no inak oblečená !

 Úroda

Aj na kultúrnom poli žatva je dnes iná,

klasy sa nezbierajú, hlava sa im stína.

Zákon a moc 

Kde sa stráca moc zákona,

tam bujnie moc nezákonná...

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu