reklama

Ku - ca - pa - ca v kalendári

Dievčatá, chlapci, určite poznáte rozprávku o dvanástich mesiačikoch. Jeden čo jeden serióznosť sama... No v posledný deň v roku, na Silvestra, sa aj mesiačikovia trochu uvoľnia, roztočia to okolo ohňa. Neverili by ste, to ani Maruška nevidela, stáva sa z nich

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

DVANÁSŤ NEZBEDNÍKOV

O polnoci s mohutným krikom

rúti sa dvanásť nezbedníkov.

 Dopredu sa prediera MAREC,

vraj nám prináša vánok jarný.

„Aspoň však chvíľu vydrž, starec !“

- zastavuje ho AUGUST sparný.

Zrazu však pribehne JANUÁR,

ľadovým dychom všetkých zmrazí,

JÚL úplne stuhol od chladu,

ďalej sa už len tak-tak plazí.

 FEBRUÁR až zúri od jedu:

„Pustite ma ďalej dopredu !“

MÁJ mu teda s láskou pomáha,

prosí APRÍL : „Pusť ho, neblbni,

veď on má iba tak málo dní !“

SEPTEMBER nechce byť posledný,

JÚN sa už kvetmi celý zdobí

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 a hovorí : „Nuž sa predbehni !“

Hromží však postarší DECEMBER :

„Hej, vy tam, OKTÓBER, NOVEMBER,

prvý, druhý, dozadu sa ber !“

 Žiadny z nich nechce byť v úzadí,

keby aspoň boli v poradí.

Ak sa teraz šanca premárni,

 bude takýto rok normálny ?

No deti, ako prebieha rok ?

Spravte v kalendári poriadok !

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu