reklama

(Ne)závislé myšlienky ( 3 )

Myslenie bolí ! Najmä pri pomyslení, že mnohí nemyslia ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ľudstvom hýbe sila bezmocných.

+ + +

Najťažšie sú okovy spútaného ducha.

+ + +

So sklonenou hlavou nevidíme dopredu.

+ + +

Ťažšou sa stáva prázdnejšia hlava.

+ + +

Mnohí kľučkujú, aby si skrátili cestu.

+ + +

Aj plytkosť môže byť hlboká.

+ + +

Človeka sotva poľudštila zbytočná práca.

+ + + 

Dnes ešte presne nevieme, aká minulosť nás čaká.

+ + +

Najpevnejšie sú múry vlastnej hlúposti.

+ + +

Kto chce získať mnoho, musí obetovať všetko.

Jaroslav Liptay

Jaroslav Liptay

Bloger 
  • Počet článkov:  339
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenarodil som sa, nedokázal som to. Porodila ma moja vlastná matka (iná toho nebola schopná...) Odvtedy si zvykám žiť ... (snáď sa mi to včas podarí...?!) Zoznam autorových rubrík:  Povietkovaniebá-snenieMyšlienkySpoločnosťBlogogáňBlogôňkovoKuklapuklaLesáreňPermoníkovoJajka-niePra-mienkyDeblogácieNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu